HTML

szaMóca

SzaMóca vagyok, Innen jöttem, írni már első osztályos korom óta tudok, és a Véletlen úgy hozta, hogy mostantól itt is fogok, abból a célból, hogy Mindenkinek jó legyen...

Friss topikok

  • volkerpapa: Örülök, hogy újra írtál! Egész más hangulatú mint az eddigiek, de teljesen a tiéd - így a te hango... (2009.11.12. 14:14) Pusztuljon a vérkatica!
  • Gidus82: Most már több időm lesz és tudok neked írni mindenről sokat sokat..:)Boldog vagyok hogy költesz, h... (2009.03.27. 09:37) Emlékszem...
  • Szapi: Mint egy mese... Nagyon szép, és minél többet olvasom annál jobban tetszik. Ráadásul holnap van a ... (2009.03.20. 16:36) Időjárás-jelentés
  • volkerpapa: "Jópofa gyakorlat" :-) Ez is legalább annyira tetszett nekem, mint Szapinak az, amit szóban csinál... (2009.03.20. 16:21) Együtt, otthon
  • szaMóca: ui: örömmel tölt el, ha a soraim hatással vannak Rátok! :) (2009.03.13. 10:58) Különös Utak...

Linkblog

2009.01.27. 21:00 szaMóca

Leszel a barátnőm?

A minap a szokásostól eltérő szupermarketben intéztem szokásos hétköznapi bevásárlásomat. Kényelmesen lődörögtem az üzletben, majd a pénztárnál állva a kasszás hölgyek beszélgetésére lettem figyelmes.

- Na, és? Aztán mi volt? - érdeklődött a barna hajú, miközben a pultra felpakolt termékeimet táncoltatta a vonalkód-leolvasó előtt.

- Aztán megkérdezte, hogy férjnél vagyok-e. - felelte a dundibb, burgundivörösre festett hajú, szomszédos kasszánál ülő lány. Egymásra mosolyogtak, majd a mesélő csillogó szemekkel folyatta. - Mondtam, hogy, nem. Aztán megkérdezte, hogy van-e barátom, mondtam, hogy nincs. Aztán azt, hogy csak nem barátnőm van? - A lányok vihogva néztek össze. - Mondtam, hogy ne izguljon, se férjem, se barátom, főleg nem barátnőm, sőt, még kutyám, vagy macskám sincsen. Egyedül vagyok, mint a kisujjam. - sóhajtott fel a hatás kedvéért, de az immár a pénzemet számolgató barna hajút ez csöppet sem érdekelte.

- Na, és, erre mit mondott? - érdeklődött tovább.

- Azt mondta: Tényleg? De jó! Akkor leszel a barátnőm? - mondta óvodáskislányra emlékeztető hanglejtéssel. Szinte könyörögve nézett szomszédjára, ahogyan előadta neki a történetet.

A másik ettől nem kapott levegőt.

- Csak így? Ilyen egyszerűen? - leplezetlen elképedéssel firtatta tovább. - Hát, ez nem semmi! Ez aztán őszinte volt... Bezzeg a Petim, hónapokig várhattam, mire kimondtuk, hogy akkor járunk...

Majd amikor a kíváncsisága úrrá lett a meglepődöttségén, tovább kérdezősködött.

- És? Mit mondtál erre?

- Hát, semmit... - vallta be kissé szégyenkezve a folytatást a vöröske, majd gyorsan hozzátette:

- Aztán telefonszámot cseréltünk. Tegnap felhívott, és úgy néz ki, csütörtökön találkozni fogunk! - boldogságtól sugárzó arccal, reményekkel és várakozással telve sóhajtott, mint aki azt reméli, hogy tündérmeséjébe nem lép a gonosz boszorkány, és semmi sem fogja megakadályozni az ő csütörtöki randijukat.

-Nahát, ez igen! Ez tényleg könnyen ment! Hogy ennek a csajnak minden sikerül... eszem megáll...

Tovább hüledezett, de én időközben bepakoltam a vásárolt dolgokat a szatyromba, és szabad helyet hagyva az utánam következőnek, távoztam.

 

Hazafelé tartva elgondolkoztam. Vajon miért bonyolítjuk túl a kapcsolatainkat? A csalódástól, visszautasítástól, megvetéstől való félelmünk gátolja Szívünket őszintén megnyílni. Pedig az őszinteségen nincs mit szégyellni. Arra büszkének kell lenni, mert bátorságra vall, nyíltan megvallani amit Szívünk súg. „Leszel a barátnőm?” - Ez ennyire egyszerű. És mi nők imádjuk, ha egy pasi ilyen zavarba ejtően, gyermekien őszinte... még akkor is, ha amúgy nem az esetünk.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nyuszomuszo.blog.hu/api/trackback/id/tr7907015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szapi · http://webrontgen.hu 2009.01.27. 21:33:10

Szuper kis poszt :)

Már önmagában a történet is nagyon aranyos! Ahogy leírod az meg.... mintha egy könyvet olvasna az ember. Választékos, gördülékeny, szórakoztató.

volkerpapa · http://volker.hu 2009.01.28. 00:08:02

Szapi szinte a számból vette ki a szót... nagyon olvasmányos, könnyed írás. Élvezet volt nyomon követni a két hölgyemény párbeszédét.

A konklúzió alapján még akár nekem is van esélyem - csak a varázsmondatot kell ismételgetnem ;-)

A Lie To Me című - nemrég indult sorozatban - van egy csóka aki mindig igazat mond, és ami a szívén az a száján - egy új kollegina felvétele utána a következő párbeszéd zajlott le köztük:
- Le szeretnék veled feküdni. Van esélyem? Tuti nincs, vagy igen?
- Mennyire vagy jó az ágyban?
- Úgy közepesen...
- A közepes jobb mint az átlag... úgyhogy akár lehet is esélyed ;-)

Ami külön jópofa, hogy a főszereplő Tim Roth... akinek esetleg nem jön egyből a felismerés... a Ponyvaregényben ő volt NyusziMuszinak a partnere a reggelizőhely kirablásánál ;-)
süti beállítások módosítása