HTML

szaMóca

SzaMóca vagyok, Innen jöttem, írni már első osztályos korom óta tudok, és a Véletlen úgy hozta, hogy mostantól itt is fogok, abból a célból, hogy Mindenkinek jó legyen...

Friss topikok

  • volkerpapa: Örülök, hogy újra írtál! Egész más hangulatú mint az eddigiek, de teljesen a tiéd - így a te hango... (2009.11.12. 14:14) Pusztuljon a vérkatica!
  • Gidus82: Most már több időm lesz és tudok neked írni mindenről sokat sokat..:)Boldog vagyok hogy költesz, h... (2009.03.27. 09:37) Emlékszem...
  • Szapi: Mint egy mese... Nagyon szép, és minél többet olvasom annál jobban tetszik. Ráadásul holnap van a ... (2009.03.20. 16:36) Időjárás-jelentés
  • volkerpapa: "Jópofa gyakorlat" :-) Ez is legalább annyira tetszett nekem, mint Szapinak az, amit szóban csinál... (2009.03.20. 16:21) Együtt, otthon
  • szaMóca: ui: örömmel tölt el, ha a soraim hatással vannak Rátok! :) (2009.03.13. 10:58) Különös Utak...

Linkblog

2009.03.02. 09:42 szaMóca

Különös Utak...

Az ember általában mindig a megszokott Úton jár, mindig ugyanarra, ha kis kitérőkkel is, de minden nap ugyanazt kell megtenni...
 
Aztán egyszer csak mégis oda jutunk, ahová nem akartunk...
Az én életemben egy fehér csempés, keskeny, szűk konyhában jött a felismerés, nem jó Úton járok. Csak ültem ott, és hirtelen minden, amit addig ismertem, és szerettem, olyan távolinak és idegennek tűnt. Belémhasított a kérdés: Mit keresek én itt? Én nem ide akartam jönni, nem ezt akartam, de főleg, nem erre akarok továbbmenni. Nem azonnal, de néhány hónapnyi belső csatározás után végleg döntöttem, elhagyom azt az urat. Fájt, pokolian, de már nem féltem az ismeretlentől.
Egyedül mentem tovább. Beengedtem a Szívembe az első élményt, ami szembe jött velem. Azóta jól vagyok. Köszönöm szépen, jól vagyok. Tudom, ki vagyok, merre tartok. Talán még azt is, mit akarok.
 
De nem mindig mi választjuk az Utunkat, van, amikor az választ minket...
Csak megyünk, egyik lábunkat tesszük a másik után, és az mégse jobbra visz, hanem balra (igen, a Szív felé) és máris egy másik utcában járunk, egy másik metróra szállunk, és valahogy mégis jó. Nem a megszokott hirdetőtáblák és boltok fénye vakít a szemünkbe. Új tapasztalások, új érzékelések.
És amikor már azon kezdenék gondolkozni, mi a fenének jöttem én erre, jön a váratlan. Egy kék farmerben feszülő tökéletes férfi hátsó képében megjelenik a válasz. Igen, ezért. Elnézegetem a tulajdonosát, a fekete sportcipő, (ami szokatlan télen, ilyen hidegben), jól áll ahhoz az izmos fenékhez, a pontosan ráillő világoskék farmer, aminek a zsebe alatt ott feszül... hogy nem tudom levenni róla a szemem… Felette fekete dzseki, egyenes hát, fekete sál, és rövidre nyírt sötétbarna haj. Ennyi a pasi, de világít, kitűnik mindenki közül, persze csak én látom őt…
 
Különös, hogy néha az Utak hová sodornak minket...
Talán csak azért kell új Utakra tévednünk, hogy Lássunk valamit, érezzünk valamit, vagy vegyük észre, mit sodor szembe velünk. Vegyük el, amit az Élet ad, ne féljünk, mert semmi sem véletlen. Hamarosan úgyis ráébredünk, nem tévedünk el, mert balra, pontosan arra megyünk, amerre mennünk kell…

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nyuszomuszo.blog.hu/api/trackback/id/tr46974839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

volkerpapa · http://volker.hu 2009.03.05. 15:56:14

Jópofa írás, bár nem nagyon tudtam beazonosítani a dolgokat. Majd személyesen rákérdezek ;-)

Szabady 2009.03.12. 08:32:38

@volkerpapa: Ezt az írást én nem a "jópofa" kategóriába sorolnám! Ez az írás a "nagyszerű" blogbejegyzések kategóriájában, az "elgondolkodtató" alkategóriába állította be magát. Elmozdíthatatlanul.
Szamóca! Elolvastam a többi bejegyzésedet is, és szuperek. Neked aztán különleges optikájú szemed van a világra. Írj még!! Még... :)
(Olvastad az Énekeld meg a teremtés című könyvet? Neked ajánlom!)

volkerpapa · http://volker.hu 2009.03.12. 13:59:11

@Szabady: Valóban nem volt túl szerencsés a 'jópofa' jelzőt használnom. Mindenesetre egy elég kimerítő cég költöztetés után olvastam... persze nem mentegetőzni szeretnék - tudom akkor inkább nem kellett volna kommentelnem. Azóta elolvastam még párszor és valóban magávalragadó.

Szabady 2009.03.12. 19:38:59

@volkerpapa: Remélem az első mondatom felkiabáló jele után beszúrtál gondolatban egy barátságosmosolygós nemkomolyandorgálós szmájlit. :)

A könyv címe helyesen: Énekeld meg a Teremtést! Alcíme: Az írásművészet felszabadítása, a szerzője pedig Paul Matthews.

szaMóca 2009.03.13. 10:58:18

Köszönöm Mindenkinek, aki kommentel és/vagy olvas!
Van még néhány történet a tarsolyomban, keresem a megfelelő pillanatot az
Írásra! ;)
Szabady: köszönöm az ajánlást, mindenképpen el fogom olvasni és megírom a
hatást! :)

szaMóca 2009.03.13. 10:58:58

ui: örömmel tölt el, ha a soraim hatással vannak Rátok! :)
süti beállítások módosítása